Tuesday 24 May 2011

Hari Ibu





Sorry entry yang dah agak basi....apa2 pun nak citer gak....Hari ibu yang lalu terpaksalah aku buat kek untuk diri sendiri .Tahun lepas hubby ku beli tp thn nie coz isteri dia dah pandai sket so sendiri mau tau la.Aku mencuba kek yang aku belajar ....Strawberry Mousse.. Kek ni memang sedap ,tak muak, ditambah dengan rasa strawberry yang fresh... Tapi yang sodehnye tulisan kat atas kek tu amatur la sgt....cuaca plak panas bebenor.Aku Sedekahkan sket kat ibu2 kat sebelah rmh.Nak promote la tu..Aku juga mencuba membuat fruit tart...emm....sehingga menjilat jari.Rasanya belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Ibu buat bonda tersayang Puan Salmiah bt Long n mertuaku Puan Habsah bt Saad....sayang ibu.Juga pada semua ibu-ibu yang berada di luar sana......"SELAMAT HARI IBU"

No comments:

Post a Comment