Monday 23 April 2012

Thanks Zaiti n Kak Aishah




Assalamualaikum...ketemu lagi . Kali nie order Snow cheese n polkadot tu di terima daripada Zaiti   n Kak Aishah. Terima kasih atas tempahan  yer....Zaiti cakap Kek Snow tu seedappp sangat. Tq.

Sunday 22 April 2012

Thanks DjNurul Mutiara FM


Assalamualaikum....

Kek Chocolate Moist berat 1.7 kgs nie order dari DJ Nurul untuk anak lelaki dia Hakimi yang menyambut birthday yang ke empat. Hakimi nie minat kereta n Nurul request kek yang ada kereta tapi nak bersalut coklat... klu buttercream tu senang la boleh buat kek bentuk keta... pikir punya pikir ternampak coklat keta nie kat super emmm hasilnya tara....... nah 10 biji keta Cik Ani bagi kat Kimi..... pilih le yang mana nak macam-macam kaler ada n boleh makan lagi keta -keta itue..Buat Hakimi Happy Birthday moga jadi anak yang soleh.Buat ibunya pulak terima kasih mengorder dari akk.. harap Nurul berpuas hati . Dan tak lupa kepada DJ Azie my inlaw  yang menjadi orang tengah tlg order kek inie.......terima kasih daun keladi yer Azie..

Sunday 15 April 2012

Snow Cheese mula mendapat tempat di hati....

Snow Cheese cake yg seedap

Single packing gini RM 22 jer tp kena la ckup 3 orang dlu br blh on.
Blueberry Slice

chocolate slice



Assalamualaikum...

Order Snow cheese kek yang sedap nie di terima dari Eita n Mira.Kiranya ini dah kali kedua Ita membuat tempahan daripada akak. Thks a lot yer. Untuk kek cegini hanya RM 22 jer.Kek slice tu pula  di buat untuk sepupu ku yang mengadakan kenduri kesyukuran masuk rumah baru n tahlil mak dia yang akan mengerjakan umrah pada hari Sabtu yang lepas.... semua memuji kek bluberry ku... seedap. Toce2 .

Thursday 12 April 2012

Thank you

Coklat moist

Kek Snow Cheese

Assalamualaikum n salam Jumaat,

Tempahan kali nie datang daripada Ayu, Lea, Najwa, Abg Johari,Mama,Ain dan Munirah.Terima kasih u olls. Harap dapat memenuhi selera anda semua.Order kali nie  paling mendapat sambutan tentulah cheese tart 700 pcs semuanya.....TQ, TQ

Thursday 5 April 2012

XXS CUPPIES

100 pcs RM20..order 1000 pcs keats blh runding rega

comei kan letak icing budak-budak mesti minat...

RM23 70 pcs 


RM1.20 per pack ( 5 pcs )
Assalamualaikum dan salam Jumaat pada semua .

Jom-jom order xxs cuppies untuk sebrang majlis kenduri/birthday  .Boleh order dalam loose atau di pack seperti di atas...berminat sila call 019-4778006.Untuk tempahan 1000 pcs dan keatas rega boleh di runding.





Sunday 1 April 2012

Thank you

Red Velvet Slice

Black forest Slice

Karamel 10"







Alhamdulillah n thank you atas rezekiMu Ya Allah.........